کوسه اي براي خيابان ها با طراحي ايراني!


مهندسين ايراني هميشه در ميان برترين ها جاداشته اند و معمولا مي توانند به راحتي جوايز مسابقات مختلف را کسب کنند. طراحي خودرو يکي از زمينه هاي کاري است که در ميان جوانان ايراني علاقمندان بسياري دارد و چند ماه يکبار طرحي از ميان کارهاي مهندسين ايراني در جشنواره هاي مختلف برگزيده مي شود.
"خودروي کوسه" طرحي متفاوت و جالب است که چندي پيش توانست در تعدادي از مسابقات جهاني به عنوان طرح برگزيده انتخاب شود. اين خودرو توسط فردي به نام "امين عينکيان" طراحي شده است و حالت خاص و اسم منحصر به فردش همه را به وجد مي آورد.
اين خودرو قصد دارد استفاده بهينه اي از نيروي روبروي خودرو کند. بدنه خودرو به گونه اي ساخته خواهد شد که در جلوي آن سوراخي بزرگ براي ورود هوا وجود دارد ولي اين هواي به جاي بلند کردن خودرو از روي زمين يا گرفتن سرعت آن، از پشت خودرو خارج شده و سرعت آن را افزايش مي دهد.
همانطور که از نام اين خودرو برمي آيد، ايده اصلي از روي حرکت کوسه گرفته شده است و البته قابليت حرکت درون آب را نيز براي خودروي "کوسه" ايجاد نموده. اين طرح قرار است در آينده خودرويي دو نفره براي گردشگران باشد تا از رانندگي کردن در آب هم لذت کافي را ببرند. روي زمين هم اين خودرو سرعتي مانند برق دارد و مي تواند رکوردهاي سرعت را جابه جا کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: ایران ، فناوری ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:, | 10:36 | نویسنده : valeh |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.